Nye fjes og nye bedrifter kommer stadig inn i vårt B2B nettverk. Neste ut som vi nå kan presentere i det gode selskap, er nettopp, Det Gode Selskap. Matopplevelser på et annet nivå enn du er vant med, bygget på norske råvarer og mattradisjoner.
Når Gunnar Anthun og Masudur Rahman startet dette sammen, var det matopplevelser utenom det vanlige som var deres standard. De legger hjerte og sjel i hver eneste matrett, og dette merkes, kundene er strålende fornøyd og det er vi også i Nordic som skal få ta del i disse opplevelsene.
Det Gode Selskap har en rekke flotte og ulike lokaler som de benytter seg av, og nettverket skal i år ha den legendariske julelunsjen sin i Christinegaarden, og få oppleve den unike matopplevelsen på nært hold.
I fjor sommer valgte Nordic å legge årets relasjonstur til Haag i Nederland. Valget var enkelt, byen er en attrasksjon som få har besøkt, og nettverkets konsept bygger på nye spennende destinasjoner hvor de reisende også skal få oppleve ny kultur i tillegg til fag og samvær. Med suveren hjelp fra Accommodate er årets tur kvalitetsikret og godkjent av selskapets glade gode Edvard Bjørkliås.
Når nettverket samles skjer det alltid noe magisk. Når menneskene byr på seg selv, er rause med hverandre og vil det beste for hverandre, ja da kan du neppe finne en annen arena du kan utvikle deg selv og businessen din på.