
ITStyring AS, med Tommy Rasmussen i spissen, er et av medlemmene vi har med oss i Nordic Arena Sør.
ITStyring har av 5 ansatte og drifter IT-systemene for 400 bedrifter med til sammen 2500 ansatte.
Deres nisje er små bedrifter med opptil 15 ansatte, der de leverer Microsoft 365, trådløst nett, PC-er, skjermer, og ikke minst all support knyttet til leveransene. Og support er noe Tommy legger stor vekt på.
I en verden som digitaliseres mer og mer, påpeker han at det å ta opp telefonen og ha menneskelig kontakt er viktigere enn noen gang.
“Mennesker kjøper av mennesker. Jeg opplever at den personlige servicen og tilstedeværelsen for kunden er viktig, spesielt i en verden der alt digitaliseres. Kundene våre setter stor pris på at vi er til stede fysisk, og det får vi mange gode tilbakemeldinger på.”
Med over 25 års erfaring i IT-bransjen bringer Tommy både kunnskap og trygghet til sine kunder. Han er alltid klar for å hjelpe med både store og små utfordringer, og sørger for at kundene føler seg godt ivaretatt. I tillegg er Tommy over snittet glad i å trene, så kanskje du kan få noen treningstips med på veien også? 😉

Årets fagdag ble en god reise inn i momenter for psykologisk trygghet i en lederrolle - og hva vi som ledere bør fokusere på i møtet med kolleger/ansatte for å kunne fremstå som positiv rollemodeller.

En tidlig formiddag er det hektisk aktivitet utenfor G-Mobility avdeling. Nøklene klirrer, biler ruller inn og ut, og teamet sørger for at hver kunde får en sømløs start på reisen sin. Midt i alt står Kenneth Abrahamsen – daglig leder med over 30 års erfaring fra salg og forretningsutvikling – og minner kollegene sine på noe enkelt: «Det viktigste er at kunden føler seg trygg og ivaretatt.»