4Service

4Service har som mål å være Norges mest attraktive serviceselskap, innenfor personalrestaurant, kantine-, renhold- og forpleiningstjenester. 

Beslutninger der det trengs, lettbeint og fleksibel, flat struktur, kundeorientert.

4Service er en autonom organisasjon. Beslutningsmyndigheten er i størst mulig grad lagt til onsite personell som kjenner den enkelte kunde og har den nødvendige forståelsen for kundens ønsker og behov. Vi har også korte beslutningsveier til ledelsesnivå, slik at vi raskt og effektivt kan foreta avklaringer ved behov. Den desentraliserte beslutningsmyndigheten sørger for at avgjørelser og avklaringer blir tatt av de som kjenner kunden og den aktuelle lokasjonen best. På denne måten ser kunden raske resultater

 

4Service har en mer lettbeint og mindre prosesstyrt tilnærming enn våre konkurrenter. Dette gjør oss mer fleksible i hverdagen og det gjør at organisasjonen har vist seg å være endringsvillig for å tilfredsstille våre kunders krav til kvalitet. Dette tillater oss å enklere kunne levere en skreddersydd løsning til våre kunder og tilpasse oss deres unike behov.

 

i 4Service er det en flat og ubyråkratisk struktur hvor mye beslutningsmyndighet ligger i kundefronten. Dette gir kunden større påvirkningskraft. Det er en mindre omfattende prosess for kunden å komme med endringsforespørsler underveis i samarbeidet.

 

Vi er en liten organisasjon som evner å innovere raskt i henhold til kundens ønsker. Evnen til å tenke og handle innovativt sikrer at vi opprettholder kvalitet og at vi evner å tilpasse oss kundens stadig endrede behov


Lena Brunes

LENA BRUNES

Daglig leder/Site manager

lena.brunes@4service.no

+47 482 50 577