Id
758
Sort
0
ItemInstanceType
Activity
teaser

Velkommen til nettverksmøte og et spennede foredrag om gode kundeopplevelser og daglig leders rolle som nøkkelen for å skape en kundeorientert bedrift.

contact
318
heading
Nettverksmøte
date
05.05.2021
duration
18:00 - 23:00
destination / venue
(not specified)
deadline
03.05.2021
signup link
https://nordicarena.net/33445
title
Nettverksmøte 5. mai
alt. title
(not specified)
text

Dagens foredrag er med Anders Bergkvist Jacobsen, daglig leder i in2win, med foredraget:

«Hvorfor daglig leder er den egentlige salgssjefen»

Dersom du har et ubevisst forhold til hvordan kundesamtalen skal være, legger du opp til individuelle standarder. Det er kun én plass en bedrift har inntekter og det er i kontakt med kunden. Alt annet er kostnader. Kundesamtalen må derfor være friksjonsfri.

Veien til gode økonomiske resultater er gjennom gode kundeopplevelser og daglig leders rolle er nøkkelen til å skape en kundeorientert bedrift.

in2win - Anders Jacobsen
Anders Bergkvist Jacobsen

Foto av Kilden: Kjartan Bjelland/Kilden

 

 

image
/Files/Images/sør/members/contacts/Andreas-Jacobsen.png
Id
758
Sort
0
ItemInstanceType
Activity
teaser

Velkommen til nettverksmøte og et spennede foredrag om gode kundeopplevelser og daglig leders rolle som nøkkelen for å skape en kundeorientert bedrift.

contact
318
heading
Nettverksmøte
date
05.05.2021
duration
18:00 - 23:00
destination / venue
(not specified)
deadline
03.05.2021
signup link
https://nordicarena.net/33445
title
Nettverksmøte 5. mai
alt. title
(not specified)
text

Dagens foredrag er med Anders Bergkvist Jacobsen, daglig leder i in2win, med foredraget:

«Hvorfor daglig leder er den egentlige salgssjefen»

Dersom du har et ubevisst forhold til hvordan kundesamtalen skal være, legger du opp til individuelle standarder. Det er kun én plass en bedrift har inntekter og det er i kontakt med kunden. Alt annet er kostnader. Kundesamtalen må derfor være friksjonsfri.

Veien til gode økonomiske resultater er gjennom gode kundeopplevelser og daglig leders rolle er nøkkelen til å skape en kundeorientert bedrift.

in2win - Anders Jacobsen
Anders Bergkvist Jacobsen

Foto av Kilden: Kjartan Bjelland/Kilden

 

 

image
/Files/Images/sør/members/contacts/Andreas-Jacobsen.png