Arbeider

 

Vi har som mål å utforme nytenkende, skreddersydde løsninger for våre oppdragsgivere – som vil resultere i positive kundeopplevelser og suksessfulle resultater.

 

Her kan du se noen av våre arbeider.

 



Arbeider - Kundecaser

  • oslogames1
  • oslogames2

Oslo Games

Oslo Games har en digital strategi med fokus på profesjonell redaksjonell dekning blant annet gjennom reportasjer og livestreaming på egen hjemmeside og til samarbeidende nettsteder nasjonalt og internasjonalt.  www.oslogames.no er NAVET i all kommunikasjon til publikum, kjørere og media.

Oslo Games ble sett av 14 000 via LIVE streaming på tacky, playboard.no, kingpin.mpora.com, groruddalen.no og oslogames.no.

Akers Avis, Groruddalen.no, tacky.no og playboard.no dekket Oslo Games behørlig på nett og i avis før, under og etter arrangementet. Både God Morgen Norge (TV2), NRK og VGTV hadde egne innslag om Oslo Games;  se NRK.no HER